Categorieën
Pagina's
Er zijn geen producten in de winkelwagen.
Menu
   

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die
ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling
klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze
medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar
ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Dit adres alleen gebruiken indien u een klacht wilt indienen
Onze gegevens:
Airportkaart.nl
Vuntuslaan 9
1231 NP Loosdrecht

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden,dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).